ភាសាខ្មែរ។


ថ្ងៃអាទិត្យ ទី ២០ ខែវិច្ឆិកា

សួស្តី។ สวัสดีครับ မင်္ဂလာပါ။  Good monring. おはよう

k1
មេរៀន ទីមួយ 1 第一課 こんにちは
ខែ : ជម្រាបសួរ លោកគ្រូ ។   こんにちは 先生
ធី:  ជម្រាបសួរ ។  こんにちは
ខែ: ខ្ញុំ ឈ្មោះ ខែ ។  私 の名前 かえです。
      ខ្ញុំ មកពី ស្រុក ជប៉ុន ។  私は日本から来た。
ធី:  អញ្ជើញ ចូល មក ។    どうぞ 入って来て
ខែ:  អរគុណ ។ ありがとう

k2
មេរៀន ទី ពីះ 第2課 カンボジア語を習いたい
ធី: មានការ អី ?   どんな用事がありますか。
ខែ:  ចាស ខ្ញុំ សុំ ចុះឈ្មោះ។   はい、私は登録させてください
ធី: ចង់ រៀន អី ? 何を勉強したいのですか
ខែ: ចាស ខ្ញុំ ចង់ រៀន ភាសាខ្មែរ ។ はい私はカンボジア語を 勉強したい。
ធី: ខំរៀន ណា ។  一生懸命 勉強してね。
ខែ: ចាស សូម ជួយ ណែនាំ ខ្ញុំ ផង ។  はい 
私を指導してください。

カテゴリー: 未分類 パーマリンク

コメントを残す